Wing i Oslo

Thread: Wing i Oslo

12 LastLast
Results 1 to 10 of 20

Wing i Oslo

halla.

Har drivi litt med pick up en liten stund nå, men tenkte jeg skulle begynne å ta det helt ut. Hadde tenkt legge litt mer tid i det og ikke bare sitte hjemmet på se på pick up videor og forum hele tida.

Så hvis det er noen som har tenkt å ta denne pick up greia helt ut så kan dere jo ta kontakt

28

Skal sannsynligvis til Oslo om en eller annen gang til våren/sommeren så kan sarge med deg da Chris. Har du vært mye ute i "fielden"?
    Lovin this game , practise makes perfect. The more you practise in the field the better you'll get.

Jeg bor i oslo og skal sannsynlig være i Norge i sommer og da har jeg mye tid til overs.

Har ikke vært så mye i fielden, men gjett om den "onde" sirkelen skal brytes i sommer! :-p

Send en PM, om det skulle vekke noe form for interesse.

Nesodden Norway

jeg blir med på å sarge i sommer. Har fått en del erfaring i russetida, men er fortsatt redd for å snakke med helt fremmede jenter osv. Hadde vært strålende med en wingman. Bor på Nesodden (nære Oslo). snakkes

jeg bor i oslo.. jeg er keen

bor i oslo, er keen på å kjøre pickup greia helt ut!

Jeg er klar for å gå ut etter 28 mai, da er jeg ferdig med eksamener. Hadde vært fett å ha noen å gå ut sammen med regelmessig... Ett oslo-crew hadde vært kult

du er tidlig ferdig med eksamener, Buhry. heldige jævel :P jeg har to uker igjen til jeg er ferdig. men enig, Oslo-crew høres fett ut!

Jeg og en kompis av meg skal flytte til Oslo i sommer. Vi har begge drevet en god del med pick up og vi tenkte å gå 100% for det denne sommern.. så vi er med

Nesodden Norway

nå snakker vi - Project Oslo her :P

Bookmarks