Norske dating sider? Aldersgruppen 16-24

12 LastLast
Results 1 to 10 of 17
    29

Norske dating sider? Aldersgruppen 16-24

Hei

Først og fremst må jeg si at det var kjempefint å se at det er et eget norsk underforum her, ser frem til å bli kjent med dere alle

Det jeg lurte på er om dere vet om noen norske dating sider? Jeg er en 18 år gammel gutt fra østlandet. Vet om facebook, men begynner å bli lei av det nå.

På forhånd takk

2. Du finner enn oversikt over forskjellige sider her:
    http://www.singellivet.no/site/datingtjenester

Jeg har bare erfaring med Match og Sukker.
    Match er business og vil suge penger ut av deg. Du får ikke lov til å lese meldinger du får engang før du betaler (før kunne du lese men ikke svare). De sender deg epost med nye matcher som sier feks 95%, men når du går inn på denne profilen kan det vise seg at matchen bare er 72% . Men det er mange medlemmer der.
    Sukker er veldig bra hvis ikke du vil betale, du kan sende og motta meldinger fra de som betaler. Det er også mye rimeligere der enn på Match hvis du først vil ha full funksjonalitet.
    Vet ikke så mye om alderssammensetningene.

29

Tusen takk for svar

Jeg tenkte litt på deiligst.no, men det blir litt "fjortis" selvom det er mange fine jenter der.

Noen andre forslag folkens?

nettby.no er helt ok. Men her må du gjøre alt selv... heldigvis .
    Er man avhengig at andre skal tvinge deg i kontakt med andre mennseker over nettet, så kan du bare glemme å tørre å møte dem og oppføre deg ordentlig i real life.

jeg er ingen nettdating-ekspert så er ikke karen å spørre på det feltet, men har faktisk fuck-closet over nettet før (sto på listen over ting jeg må gjøre før jeg dør :P)... og det er faktisk ganske enkelt(i følge min ene field-test på det :P). =)

men har faktisk fuck-closet over nettet før
    Wow!! Puttet du din musematte over/under hennes mus eller hvordan gikk det til?

nah... musematten min er hellig. jeg fant ut at tastaturet var best... trykket på de rette knappene :P

nettbysjekking er så dritlett at jeg har ikke ord. man kan jo nesten avtale å ha sex før man møtes. eller, som jeg liker å si det. "jeg tar turen over til deg så kan vi ha FEM! og når jeg kommer inn døra di plusser jeg på 1". lag no bra mat, drikk vin/øl, se en film og hopp i høyet. det er så simpelt

Hei

Jeg har nettopp fått høre om dette forumet, så det er kanskje litt seint å svare men dog....
    Fikk en link fra venninna mi i Bergen om en helt ny side som skulle lansereres snart. Noe nytt visstnok med webdating etc.. Har ikke testa den ennå men tenkte det var verdt et forsøk. siden er dating24-7.com. Du har kanskje funnet det du var ute etter men .....

9. fettnerd.no

Her du prøvd ut fettnerd.no? Det er jo en norsk nettside med 80 000 medlemmer. Har ikke prøvd den, men vet at det er en del under 20 år som bruker den.

10. Burde sjekkes ut !

Quote Originally Posted by BroesBeforeHoes View Post
    Hei

Først og fremst må jeg si at det var kjempefint å se at det er et eget norsk underforum her, ser frem til å bli kjent med dere alle

Det jeg lurte på er om dere vet om noen norske dating sider? Jeg er en 18 år gammel gutt fra østlandet. Vet om facebook, men begynner å bli lei av det nå.

På forhånd takk
    Heisann!
    Var å tuslet litt rundt inne på nettet og kom over denne siden her http://www.sexytreff24.com/?aff_id=3

Dere burde virkelig gå innom å sjekke den ut !
    utrolig bra side som jeg vil anbefale alle og enhver!

Bookmarks