Norske dating sider? Aldersgruppen 16-24 - Page 2

FirstFirst 12
Results 11 to 17 of 17
  1. Registrerte meg idag, så skal bli spennende å se,

Har forøvrig selv hatt god erfaring med sukker.no i fjor, men ikke vært der siden jeg begynte å holde på med noen en stund tilbake

Best of luck!

2. hei hei

Jeg har prøvd flere nettsteder på internett og fant et par dager siden denne siden som jeg tror fungerer bra. Besøk www.uforpliktendedating.com og www.flirtogsexdating.com

3. norsk dating

Om du søker voksen treff ville jeg heller prøve sextreff-norge.com og vanlig dating no.date-club24.com

4. Hvis du tenkte på best på "sikt", så kan du prøve ut EuroAffairs - Premier Adult Online Sex Dating | Find Your Partner Tonight

5. Bra forum

Hei! kult at det finnes ett sånt her forum for de som er litt yngre. Har lest en del av det dere skriver og har fått mye ut av det. Jeg har vært på noen datingsider rundt omkring selv, og tenkte kanskje noen kunne ha nytte av mine erfaringer. Det spørs jo selvsagt hva man er ute etter, da. Jeg har vært en del på G-punktet.no,men nå har de lagt ned siden. Jeg snublet tilfeldigvis over euro-lovers.no i den forbindelse og jeg har vært der siden. Ellers så har jeg jo vært på mange av disse "klassiske" sidene som nevnes her.

Dating for 18+

Hei, den beste siden for å finne sexpartnere er Fastfoxx.com. Har ikke sjans på damer på byen, og tro meg, jeg har vært på byen maaange ganger og brukt tusenlapp på tusenlapp på byen uten å få meg noe som helst. Men etter å ha vært registrert i bare en halvannen måned, har jeg allerede kommet i buksen på mer enn 1 dame!

Dating for ungdom

Hei. Jeg var på utkikk etter en lang tid dating for ungdom. Jeg vil anbefale http://dating-ungdom.com/. Der kan du møte mange unge, interessante mennesker.

Bookmarks