Playfull namecalling

Results 1 to 5 of 5

Playfull namecalling

Hey,

Ik ben op zoek naar een paar goede speelse namen die je aan meisjes kan geven in het Nederlands.

In het engels heb je veel woorden zoals knucklehead en retard (haha).
    Maar om een meisje in het Nederlands gek of sukkel te noemen lijkt me anders.

Heeft iemand hiermee succes in het NL?

2. guppy, popje, gekkie, schattepoep, opper geilheid,

knabbel en babbel (voor 2set) of bambi vind ik ook altijd wel leuk, maar je kan natuurlijk altijd engels nicknames gebruiken als blossom, bubbles en buttercup, maar simpel als blondie of kontknijper of streaker of paalfanaat werkt ook, je kan het zo gek nog niet bedenken, zo lang het een rare naam is en er attraction is dan is alles goed, het gaat erom dat je het meisje in kwestie een nickname geeft die van jullie is, zodat het toegang geeft tot callback humor en de illusie creŽert dat jullie een sterke band hebben en met z'n 2en op de wereld zijn

4. In de categorie knucklehead en retard...

(tussen haakjes staan de naampjes of manieren om terug te verwijzen)
    - Je bent echt blond (Blondje)
    - Je bent niet echt het slimste knoopje van het vest (Daar heb je het knoopje weer)
    - Niet goed bij je hoofd (gek)
    - Je bent echt een beetje gehandicapt (gehandicapte)
    - Een meisje homo noemen doet het altijd goed, als je er maar een mooi verhaal na kan vertellen als: (vooral te overtuigd van jezelf) "Alles wat op jongens valt is in mijn ogen homo" (Homo)

Naar mijn mening ben je opzoek naar plagende wat heftigere naampjes, dan kom je met Guppy, popje, gekkie, schattepoep, opper geilheid, bambi, kontknijper en paalfanaat niet echt ver. (Niet alleen mijn mening maar ook de mening van m'n vriendin die mee leest, haar letterlijke woorden waren: "Als iemand me ooit zo durft te noemen sla ik 'm op z'n bek")

Een meid noemde mij schaapje, sindsdien noem ik haar pandabeertje
    Ze heeft t zelf overgenomen op msn.