Trondheim

Thread: Trondheim

Results 1 to 5 of 5
  1. Trondheim

hey! er ny i gamet, og det hadde vert kult og møtt noen som holder på for og få litt tips og tilbakemelding!

surf`s up

Quote Originally Posted by benny_sigel View Post
    hey! er ny i gamet, og det hadde vert kult og møtt noen som holder på for og få litt tips og tilbakemelding!

surf`s up
    Hey benny_sigel .. Er ganske ny i gamet selv. så hadde vært awsome å hatt noen som holder på med det samme.. send meg en pm!

Wingman i trondheim søkes!

Hei, jeg er 22 år og student på NTNU i trondheim, jeg er ute etter noen å gå ut sammen med som er interessert i å bli bedre til aa sjekke opp jenter og som generelt er en ok kul/sosial person. Er en fordel om du er over 20 så vi kan gå på de bra utestedene.

Har litt erfaring med å gå ut og får meg noe nå og da, men er ikke noen gudestatus akkurat. Om du er interessert så send meg en PM (eller svar her, eller begge deler :P)!

god dag! rimelig fresh jeg også, holder til i trondheim. send en pm om noen vil utveksle teknikker, råd o.l. hadde vært kult å fått til noe sarging i trondheim, har ingen wingman med innøvde varianter!

god dag! rimelig fresh jeg også, holder til i trondheim. send en pm om noen vil utveksle teknikker, råd o.l. hadde vært kult å fått til noe sarging i trondheim, har ingen wingman med innøvde varianter!