Kleding voor bodybuilders

Results 1 to 7 of 7
  1. Kleding voor bodybuilders

Beste leden,

Ik ben een bodybuilder van 1.80m bij 104kg. Ben nog niet zo lang bekend in deze community en heb ook niet veel over stijl/kleding gelezen (op wat tips van Mystery na).

Mijn vraag is; hoe kan je je het beste kleden in mijn situatie?

Zelf ben ik totaal niet van de strakke shirts/blousjes/polo's gezien dit vaak een verkeerd type aantrekt (verkeerd als in; niet mijn type). Vaak doe ik wat wijdere kleding aan gezien ik niet echt een show off ben. Dit kleed vaak wat minder mooi af in mijn ogen.

Iemand tips of materiaal hier over?

2. hey,

je moet je kleden hoe jij je het best voelt. Het gaat uiteindelijk toch om de lichaamstaal (BL) en om de rest van je uitstraling, dat trekt de meisjes aan en niet de kleding op de eerste plaats. Polo's kan je wel aandoen, niet een te strakke maat maar ziet er in ieder geval netjes en verzorgd uit.

grtz

3. Quote Originally Posted by bigtiger View Post
    hey,

je moet je kleden hoe jij je het best voelt. Het gaat uiteindelijk toch om de lichaamstaal (BL) en om de rest van je uitstraling, dat trekt de meisjes aan en niet de kleding op de eerste plaats. Polo's kan je wel aandoen, niet een te strakke maat maar ziet er in ieder geval netjes en verzorgd uit.

grtz
    Bedankt, kan me wel vinden in je reactie al vind ik polo's wel iets te standaard. Je onderscheid je er niet echt mee zeg maar.

4. Quote Originally Posted by joost666 View Post
    Bedankt, kan me wel vinden in je reactie al vind ik polo's wel iets te standaard. Je onderscheid je er niet echt mee zeg maar.
    nee daar heb je ook weer gelijk in, maar wat voor kleding draag je normaal dan als je uitgaat?

grtz

5. Colbertjes. Die kleden mooi af, en zijn classy

Als je polo's te standaard vindt kan je natuurlijk voor maatoverhemden gaan. Zoals eerder gezegd is kleding niet het belangrijkste, maar een goed zittend overhemd, mooie jeans en schoenen + bijpassende riem kan nooit kwaad.

Edit: Zoals Griffin post, jasjes doen het altijd goed. Ik draag het vaak, inclusief pochet. Je moet je er wel comfortabel in voelen uiteraard.

Randstad

Polo of stijlvol overhemd. Lijkt me voldoende. Eventueel kun je van overhemd ook nog een soort blouse maken door de mouwen op te stropen

Bigtiger, is die foto toevallig gemaakt in Bulgarije?

Gr,

Eclec