Poszukuje Winga! + ogloszenia o zjazdach, wspolnych sargach

Discuss Poszukuje Winga! + ogloszenia o zjazdach, wspolnych sargach at the Polish within the The Attraction Forums. Dating Advice.; Jezeli ktokolwiek z obecnych tutaj bedzi jechal do Spizu w najblizszym czasie dajcie znac... to ...

FirstFirst 123456713 ... LastLast
Results 21 to 30 of 131
  1. #21
    Join Date
    May 2006
    Gender:
    Location
    Poland
    Age
    26
    Posts
    74
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Jezeli ktokolwiek z obecnych tutaj bedzi jechal do Spizu w najblizszym czasie dajcie znac... to sie tam zaraz zjawie!! Pozniej kolo 2 mozna zmienic klub pare ulic dalej jest Wyzszy Wymiar i podobnie dobra zabawa a calkiem nie daleko i chyba podobna ilosc ludzi + parkiety. Wogole ejsli ktos ze Slaska chetnie sie skontaktuje na wspolny wypas


    Cygara jak te piekne kobiety, szlugi jak te marne dupy....

  2. #22
    Join Date
    Oct 2006
    Gender:
    Location
    Będzin
    Posts
    25
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    No a mnie i wingowi sprawa się sypie :/ Nie będzie nas na śląsku :/ Ale was zapraszam. Do zobaczenia innym razem...
    It's just like a cigarette, it's something that I do
    Over and over but between me and you
    It's just like a cigarette Nobody's really fooled
    I dont want the truth, I wanna feel fucking cool

  3. #23
    Join Date
    Nov 2006
    Gender:
    Posts
    17
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Eh... robiłem DC (1/21) i troche źle przeczytałem... W sumie nawet mojej zjebanej wersji się bałem... Ale w klubach lepiej mi idzie:P Będe w spiżu w piątek i sobotę.

    Jeśli chodzi o klub Wyższy Wymiar to troche dziwny klimat tam jest, osobiście nie polecam. Pozdrawiam.

  4. #24
    Join Date
    Feb 2007
    Gender:
    Age
    29
    Posts
    44
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Uśpione miasto

    Jak widzę póki co jestem jedynym wtajemniczonym z rejonów Leszna i szczerze mówiąc troszkę mnie to martwi, mam nadzieję że wkrótce się to zmieni, a może jest ktoś z Leszna???????

    Chętnie bym się ustawił na mieście z jakimś towarzyszem podróży. Wiem że w Poznaniu nie było by z tym problemu, jednak nie miewam zbyt dużo czasu w tygodniu i jest klapa...

    Reespecta

  5. #25
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Poland
    Age
    31
    Posts
    4
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  6. #26
    Uki
    Uki is offline
    Join Date
    Feb 2007
    Gender:
    Location
    Gdańsk
    Age
    26
    Posts
    80
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Z ciekawości: jest jakiś cichy forumowicz z Trójmiasta?
    No od kilku dosłownei dni sledze twoje posty głownie. No i doczekales sie kogos z Trojmiasta Mam nadzieje okazja zeby pogadac.
    Co do tematu to siedze w tym od niedawna. Zaczelem od TU i Gry skonczywszy (narazie) na TMM. Ale jak wiadomo to tylko rozgrzewka wiec duzo przedemna. Pozdrawiam wszystkich.

  7. #27
    Join Date
    Sep 2006
    Gender:
    Location
    Canada/Sweden/Poland
    Age
    25
    Posts
    403
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Kraków

    Kraków,


    jest ktoś?


    GG 5311304
    I call myself a 'veteran'...

  8. #28
    Join Date
    Feb 2007
    Gender:
    Age
    25
    Posts
    3
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Witam, z Zabrza lub okolic jest ktoś, poszukuje winga(ów) na wspólne wypady. Jestem raczej początkującym w PU, dlatego chce się uczyć od lepszych. Moje gadu 8430779
    Pozdro

  9. #29
    Join Date
    Feb 2007
    Gender:
    Location
    Radzymin k. Warszawy
    Age
    23
    Posts
    55
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Warszawa---->Marki---->Radzymin
    Jest ktoś chętny na wspólny wypad? Oczywiście chodzi mi także o okolice

    Gadu Gadu 4452288

  10. #30
    Join Date
    May 2007
    Gender:
    Location
    Warsaw
    Age
    31
    Posts
    13
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Meeting na szczycie: 26.05.07 WARSZAWA!

    Smigajac po naszym forum widzialem juz conajmniej kilka propozycji zorganizowania spotkanka w stolycy. Wychadzac na przeciw tym pomyslom:

    26 maja 2007 o godzinie 11.00 na Placu Politechniki (trojkatny plac, 5 minut spacerku od stacji metra politechnika) zrobimy sobie spotkanko PUA na kazdym stopniu wtajemniczenia.

    CEL:
    -Nie bedzie to spotkanie sargowe!
    -Chodzi o pewien stopien organizacji, poznania sie, przedyskutowania kilku kwestji kluczowych dla naszego wspolnego rozwoju, wzajemne motywowanie sie do dzialania chociarzby przez ustalenie rotujacej kolejnosci sarg. (szczegoly na miejscu)
    -ogolna orientacje w srodowisku Warszawskim.

    JAK SIE ZNAJDZIEMY?
    Proponuje haslo "CZERWONE FIGI?"
    takze nie chodzcie i nie pytajcie sie: "przepraszam, czy to jest spotkanie pickup artistow rzeby p[odrywac laski?" wszyscy dookola nie musza wiedziec co jest grane.

    GLOSCIE WESOLA NOWINE:
    Ma to byc glownie spotkanie pogladowe takze fajnie by bylo jakby zjawilo sie na nim jak najwiecej ludzi, ALE :
    Ustalmy moze pewna granice (wkoncu to forum Mystery); TRZEBA ZNAC PRZYNAJMNIEJ SKLADNIE MYSTERY I Z GROBSZA ORIENTOWAC SIE W TEMACIE. Z doswiadczenia wiem ze kilka osob ktore wchodza na takie spotkanko kompletnie zielonych moze zdezorganizowac prace grupy i spierdolic nam spotkanie.

    Takrze wychodzac z ta szlachetna propozycja nie mam zamiaru w jakikolwiek sposob sie wywyzszac ani pokazywac jakim kurcze jestem zajebistym PUA! Wszystko to sa moje propozycje. Jak ktos ma inne wrzucajcie je w ten temat zrebysmy doszli do konsensusu. Najprawdopodobniej beda glosy ze termin zly bo sesja i trzeba sie uczyc albo ze komus cos nie pasuje...
    Powiem tak: przynajmniej studenci jeszcze beda, nie porozjerzdzaja sie po polsce i rzeby to fajnie wyszlo kazdy pewnie bedzie musial tam sie lekko poswiecic (wkoncu bycie dobrym PUA wymaga wyzeczen) sam jestem student wiec wiem ze to lekko przejebany okres.

    I ostatnia rzecz: Specjalnie daje to info prawie 2 tyg przed terminem rzebyscie sie poorganizowali, i rzebysmy na spokojnie wszystko przedyskutowali, bo zaraz po sesji (albo nawet w trakcie jeszcze) zaczynamy dzialac... takze Warszawo strzez sie!

    W razie jakichkolwiek pytan smialo do mnie piszta PM'y no a konstruktywne propozycje, czy komentarze na forum!

    A... i nie od dzis wiadomo ze jestem mistrzem polskiej ortografii dlatego jak ktos chcialby to skomentowac odpowiadam jak woojek mistrz cientej riposty

    Narka

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  • Forum Rules

Recommended


Daytime Dating



Magic Bullets



Beyond Words



Love Systems Routines Manual



The Ultimate Guide to Text and Phone Game



Interview Series



Love Systems Relationship Management



Love Systems Program Schedule





Facebook  Twitter