Date Beautiful Women 4.2.1
Results 1 to 8 of 8
Discuss dam this chick owned me... at the Online Game and IMs within the The Attraction Forums. Dating Advice.; dam this chick owned me... Reply i got from using a canned line. Not even ...
  1. #1
    Join Date
    Jun 2006
    Gender:
    Age
    27
    Posts
    7
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    dam this chick owned me...

    Reply i got from using a canned line.

    Not even my buddies knew how to respond this one.

    Dork?? You're from Tassie... you're parents are brother and sister right?

    ----------------- Original Message -----------------
    From: Satyr
    Date: Dec 26 2006 9:44 PM


    you're kind of cute...for a dork

    S.
    ny ideas on wat i should do?


    I worked for a meanial's hire,
    Only to learn dismayed,
    That any wage i had asked of life,
    Life would have gladly paid. [B]~ Jessie Rittenhouse[/B]

  2. #2
    Join Date
    Nov 2006
    Gender:
    Posts
    24
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Is she joking?! It kinda sounds like it but im not sure... Damn thats cold if shes not.

  3. #3
    miaddict's Avatar
    miaddict is offline Chief Administrator of the Forums
    Join Date
    Sep 2006
    Gender:
    Location
    miaddict
    Posts
    4,657
    Thanks
    0
    Thanked 15 Times in 15 Posts
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Quote Originally Posted by Reverie View Post
    Is she joking?! It kinda sounds like it but im not sure... Damn thats cold if shes not.
    It's an inside joke about the Tassies. Agree with her and amplify/exaggerate it further. If you try to defend yourself(or your parents), you're screwed.

    miaddict
    (If you've never failed, you've never lived.)





  4. #4
    Join Date
    Dec 2006
    Gender:
    Posts
    22
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Just roll with it.

    "Yeah, but it's cool. That way my mother is my aunt and my sister is my cousin. Christmas gets confusing though."

    I'm thinking though that something went wrong earlier in the convo, it's hard though, without seeing the whole thing.

    -- E

  5. #5
    Join Date
    Jun 2006
    Gender:
    Age
    27
    Posts
    7
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Originally Posted by miaddict

    It's an inside joke about the Tassies
    Thankyou...I probably should have stated this at the beginning. funny thing is i seem to like her more after she bagged me like this.
    At least I held the urge to bag her out before i posted here.

    Originally Posted by Erebus

    Yeah, but it's cool. That way my mother is my aunt and my sister is my cousin. Christmas gets confusing though
    haha...that's cool
    I'll see what I can come up with

  6. #6
    Join Date
    Oct 2006
    Gender:
    Posts
    16
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Dork?? You're from Tassie... you're parents are brother and sister right?
    Yeah! And it's really fucking difficult to type with three thumbs on one hand!

  7. #7
    Join Date
    Dec 2006
    Gender:
    Posts
    5
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Er, maybe she is busting your balls?

    I would hit her with a "yeah, and the best thing is that my father is also my favorite uncle. The benefits really kick in come Christmas" Its a shit test or a blow off. Just show her it did not phaze you in the slightest. Ideally, find something specific to her profile that you can neg her on and see what response you get.

    Chances are, she has had a look at your profile, and if she responds to your follow up, there is a good chance she is keen.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2006
    Gender:
    Posts
    1,273
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    I messaged this girl, did the lesbo gf routin thing and she just said

    "you're one odd boy"

    im older than her too! lol. should i roll with it or give up? she didnt take too kindly to asking if she wears a wig.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  • Forum Rules



Facebook  Twitter