| | | Polish A haven for those Pickup Artists of the Polish Language. |  | 
02-05-2008, 07:05 PM
|  | | | | | | Join Date: Oct 2007 Location: Guildford, Surrey, United Kingdom Age: 22
| | | ... ::: Sp!ep$zony Podryw Na Alko ::: ... Dobra ludziska.
Właśnie wróciłem z popijawy z kumplami. Studiuję na uniwerku w Wielkiej Brytanii, mój angielski jest biegły, w tym roku kończę 22 lata. Pobujałem się z kumplami, Anglikami, po campusie gdzie mieszkamy.
Generalnie, w dwóch słowach - w końcu władowaliśmy się do mojego kumpla na chatę. Trochę miałem w bani, i była panna która mi się wkręciła. Próbowałem jakoś ją poderwać, była nieźle skuta, mocniej ode mnie. Zacząłem z nią gadać, o jakichś bzdurach kompletnych, i zacząłem kino, i zaraz jak tylko zacząłem ją dotykac, ona walnęła mi tekstem:
" I have a boyfriend" [" Mam faceta"]
a ja na to, całkowicie pewny siebie:
" So what? I've got a girlfriend, too. More than that, I have two girlfriends to be honest"
[" No i co w związku? Ja mam pannę, w sumie nawet dwie, prawdę mówiąc"]
a ona mi na to zajechała tekstem:
" Yeah, but I love my one boyfriend"
[" Ta, ale ja w sumie kocham tego jednego, którego mam"]
do końca mojego pobytu w domu kumpla nie byłem w stanie odstawić więcej kino, nie mówiąc już o zaciągnięciu jej do chaty. Ta leżała z nami wszystkimi rozwalona totalnie na krześle, nogi wyciągnięte i trzymała je na udach swojej kumpeli, nie na moich!!! Ja na to " Co k*^vv@?!?" [oczywiście w myślach, totalnie nic takiego jej nie powiedziałem, grałem totalnie cool, gadałem ze znajomymi, gadałem z nią na inne tematy, pomagałem jej nalać alko bo była tak natrzaskana że rozlewała Colę po całym stole]