Hè zoals jullie weten ben ik hard aan mezelf aan het werken en ik ging gister voor het eerst echt uit. Ik ben echt een Game nerd altijd geweest maar dat is verleden tijd ik ga nu vaker naar buiten en spreek af met mensen.
Gister ging ik dus me mate ophalen en stelden voor om naar de disco te gaan wat ik eigenlijk nog nooit gedaan had. Hij was nog niet open dus we gingen even naar de Mc donald en opeens word mijn vriend geroepen door een hb 8 Die daar werkten want mijn mate werkten daar. En ik zei zo he stel je me niet voor! op een grappige manier . Die hb lachen en ik wat grapjes gemaakt.En een klein gesprekje.
Toen deed ik wat rustiger zo van ik ben niet afhankelijk en heb zat mensen. Toen deed ze er alles aan om het gesprek gaanden te houden En was heel erg geïnteresseerd.
Toen gingen we weg en me vriend zei: Zo jij bent echt veranderd tegenover meisjes Hij zei ik heb haar nog nooit zo geïnteresseerd en lachend gezien. Hij zei doe je iets magisch ofzo:P ik zei nee ik werk gewoon aan mezelf:P
Ik vond dat wel leuk om te zien en horen.
Toen gingen we naar de Disco er was nog niemand dus wij rustig zitten Ongeveer om half 1 werd het drukker in de Disco en gingen we dansen Ik zag zoveel mooie meisjes maar ik durften er geen 1 aan te spreken omdat je sommige met wat jongens zag en Omdat de muziek zoo hard stond dat je niks meer kon horen haast.
Na een tijdje dansen tikt me vriend me onverwachts aan en zegt kijk man , die meisjes daar kijken je aan. Waren 3 mooie hb 7 en 8s En ze lachten een beetje en fluisterden bij elkaar en keken me aan. Ik was bang maar ik telden tot 3 en stapten op een hb 8 af en fluisterden , Hey je bent me niet stiekem aan het uitlachen he

. Toen zei ze iam englisch .
Probleem is dat me engels zuigt ik zei Sorry mine englisch is very bad. Ze zei toen : Try it!!

maar het lukten echt niet en toonden met me lichaamstaal van Laat maar zitten. Omdat ik echt niet goed ben in engels . Wel jammer!
Ik probeerden nog andere meisjes te vinden maar ik durften niet zommaar op eentje af te stappen . Maar ik heb me wel vermaakt!
iemand nog tips??