The Attraction Forums

Go Back   The Attraction Forums > Our Community > Seduction in Other Languages > Nederlands

Sponsors

Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
  #1 (permalink)  
Old 10-28-2007, 09:23 AM
seaker's Avatar
seaker seaker is offline  - Male

Default onzekere HB. en ik zit in nood :p

jongens ik heb ff jullie hulp nodig.

Ik ben al een tijdje bezig met een hb, die ik online met de suede trui opener had geopend. dit was ik na al die tijd vergeten. omdat ik zooooveel vrouwen open.

het gekke was dat zij dat nog wel wist, ze onthoud alles wat ik zei. waardoor ik steeds weer mijn msn gespreksgeschiedenis erbij moest pakken om mezelf niet vast te lullen.

Tot nu toe is alles goed gegaan, ik weet dat ze onzeker is omdat ze een keer geplayd is door een jongen, en daarom vertrouwt ze het niet allemaal meer.

Ze denkt dus dat ik ook een player ben.

Ik weet dat ze geintresseerd is in mij. en zij weet dat van mijn kant ook.
ik heb het altijd goed aangepakt.
Omdat ze onzeker is heb ik de laatste tijden een beetje lief gedaan zodat ze wat zekerder van haarzelf word.

- diskwaliificeren
- push pull
- DHV

als ze fotos van mijn exen vroeg, zag ze dat het allemaal modellen waren, wat haar nog meer de grond in boorde. toen ik een foto stuurde van een meisje waar ik cht verliefd op was, en waarvoor ik een ander model heb afgewezen, zag ze hoop en is het wat beter gegaan tussen ons.
maar het is altijd lastig want ze vertrouwt mij gewoon niet.. als ik wat zeg denkt ze dat ik het ergens vandaan kopieer of aan 20 meisjes tegelijk zeg.

in welke stage ik nu dus ben is het volgende.

ik heb haar nog nooit ontmoet. al weet ik dat ze dit wel wil, twijfelt ze hierover. Zoals ik al zei ze is heel onzeker over haarzelf.

Ze heeft in t weekend weer contact gehad met een jongen die ze eerder dan mij kent. die jongen heeft ze leuk gevonden en is ze het contact mee verloren. die jongen is ze dus tegen gekomen en hij heeft het weer goedgemaakt. en nu wil ze voor hem gaan omdat ze hem beter kent.

Na een full goeie auwe AFC slijmsessie met alle lieve woorden en zinnetjes die ik me maar kon bedenken, (k dicht ook dus dt is voor mij gemakkelijk.)
heb ik haar aan het denken gezet. ze twijfelt nu tussen ons, omdat ze hem wel vertrouwt en mij niet, maar mij toch speciaal vind.

ik heb haar dus duidelijk gemaakt met een beetje roleplay dat ze de rode appel (ik) niet moet laten liggen zonder te proefen omdat ze al een groene appel heeft(hij dus). Ze begrijpt numijn punt.

na wat appeltje eitje denk ik dat ik nog wel aan een afspraakje toe kom, en daarna moet het niet veel uitmaken met mijn looks( al zeg ik het zelf (A) )

pfoeh, heel verhaal

Mijn vragen dus
- nog enig advies over hoe ik het nu kan aanpakken, ik heb dus de volledige slijmsessie gehad waardoor ik haar aan het denken heb gezegt want het push pull en dhv maakte haar alleen maar onzekerder.

-ik wil dus richting een date. hoe moet ik dit verder spelen?

- Ze vind mij nu een arrogante, zelfingenomen, ijdeltuit die teveel meisjes aan zn kont heeft hangen. nou kan dat laatste niet erg zijn maar hoe moet ik de
1e 2 uit haar beeld wegwerken?

-Als ik op de afspraak ben, hoe moet ik dat spelen? smooth zoals altijd gewoon kiss closen en haar helemaal gek maken?
of afstandelijk en amoggen. terwijl dr kerel dr niet eens bij is. want hij is ook nog in het spel..

- hij heeft dus een voorsprong omdat hij haar vaker heeft gezien. ik dus niet. deze voorsprong moet ik inhalen. hoe moet ik dit doen..

al met al hoe moet ik dit verder spelen van msn tot een date en van een date naar kiss-close naar Relatie.

owja, als ik haar bel neemt ze nooit op. sms wel.
dit heb k besproken met haar waarop ze antwoordde dat ze nooit weet wat ze moet zeggen. en daarom nooit opneemt. wijst ook op onzekerheid.

maarja k zit hier echt mee en wil dit klaarspelen dus koppen bij elkaar en afhandelen deze HB..

alvast bedankt jongens

kusjes neZir ik hou van jullie :P

Play the Game, never let the Game play you.. ]- tupac shakur
Warnings: 2  |   Reply With Quote

#2 (permalink)  
Old 10-28-2007, 09:35 AM
seaker's Avatar

owja mijn slijm sessie :P

Bold= HB
Italic= SEAKER

(13:57) -: maar ik volgde gewoon mijn hartje
(13:57) -: en mijn hartje zij, hou van haar, heb haar lief. en laat haar niet meer los
(13:58) -: en ik deed mn best om jou blij te maken, om jou in mijn armen te krijgen
(13:58) -: om van jou te houden
(13:58) -: maar blijkbaar
(13:58) -: blijkbar was dat alles voor nietsa
(13:58) -: als je verliefd word op de 1e de beste jonge die het weer goed maakt, dan is al mijn inspanning voor niets geweest

(14:00) -: nee dats niet waar wat ik had em leren kenne voorik jouleerde kenne, hy is niet de 1e de beste jongen, alleen hy liet gewoon een hele tijdniks vnhoren enzo,
(14:00) -: en ik vind jouookgewoon lief en aardig enzo
(14:00) -: en ook welspeciaal

(14:02) -: ja je hebt gelijk. maar het was meer dat ik echt om je geef
(14:02) -: dat ik een connectie voelde
(14:03) -: dat ik verdrietig werd als jij zo droog pratte omdat ik wist dat er wat mis met je was
(14:03) -: dat ik het liefst bij je was om je te troosten
(14:03) -: om je hand vast te houden
(14:04) -: en diep in je ogen te kijken, terwijl ik zachtjes in je oor fluister: marloes..
(14:04) -: ik hou van jou

(14:05) -: waarom zge jenou ditdan?
(14:05) -: waarom ik dit zeg ?
(14:06) -: omdat ik wil dat je beseft dat ik al die tijd met jou gepraat heb, niet om met je te expirimenteren
(14:06) -: niet om je te playen, flashen, auwehoeren, testen, taktieken uitprobneren of wat dan ook
(14:06) -: ik deed dat omdat mijn hart zich naar jou toe trok
(14:07) -: ik kon geen half uur op msn zijn zonder gecontrollerrd te hebben of jij online was

(14:24) -: maar waarom
(14:24) -: shit
(14:24) -: je maakt het me altidj zo moeilijk

(14:24) -: ik maak het je niet moeilijk
(14:24) -: marloes denk is na
(14:24) -: ?
(14:24) -: critisch over jezelf
(14:24) -: ben je nou koppig of niet
(14:24) -: je weet zelf ook wat je hart wilt

(14:25) -: hoezo nou weer koppig?
(14:25) -: maar je hoofd zegt wat anders
(14:25) -: en omdat je koppig bent, en niet naar je hart wilt luisteren word het moeilijk voor je, je komt in een dilemma
(14:26) -: ja en wat moet ik nou dan doen?
(14:26) -: volg je hart
(14:26) -: maardan komt het niet goed,
(14:27) -: wat zegt je hart ? vertel me dat eens
(14:28) -: dat jy me begrijpt, maar nickis betrouwbaar en ik heb helemaal geen zin in gezeik, en toch krijg ik het altijd?
(14:29) -: omdat je koppig bent, en niet zeker van je zaak bent, wardoor je fouten gaat krijgen.
(14:29) -: als je nou zeker was en niets voor mij zou voelen, alleen voor nick zou gaan, zou je geen gezeik krijgen. als je nou alleen voor mij zou gaan en nixk zou vergeten zou je niet in een dilemma zitten

(14:30) -: ja maar ik wil jullie allebij niet vergeten?
(14:31) -: dat zeg ik niet, maar ik bedoel als je zeker van je zaak was en zeker wist wat je wou, dan zou je niet voor deze keuze hoefe te staan
(14:32) -: ja maar dat ben ik dus niet.
(14:33) -: dat is aan jou, ik heb je vaak genoeg gezegt dat je zekerder moet zijn, niet te veel twijfelen. en mensen wantrouwen. want je werkt jezelf in de problemen ik doe niets hoor
(14:33) -: ik uit alleen mijn gevoelens, en wat mijn hart zegt
(14:33) -: ik ben zeker,
(14:33) -: kijk marloes
(14:33) -: wat ik nu ga zeggen heb ik nog nooit tegen ook maar 1 meisje gezegt
(14:33) -: geen twijfel over mogelijk
(14:33) -: als ik jou aankijk
(14:34) -: als ik naar jou fotos kijk, als ik met jou praat
(14:34) -: dan zie, voel, en ervaar ik alles wat ik kan verlangen van een vrouw
(14:34) -: als ik met jou praat dan klopt mijn hart zo hard, soms heb ik het gevoel dat ik een hart aanval krijg
(14:35) -: maar kijk, ookal ben ik zeker van mijn zaak
(14:35) -: ik weet ook niet alles
(14:35) -: ik ben geen professor ofzo
(14:35) -: maar er is 1 ding dat ik echt zeker weet
(14:35) -: en dat is dat ik samen wil zijn met jou, en niets liever wil

(14:42) -: damn. tsja ik weet niet wat ikmoet doen
(14:42) -: ik weet het gewoonniet

(14:42) -: ik zeg alleen luister naar je hart.

Bold= HB
Italic= SEAKER

#3 (permalink)  
Old 10-28-2007, 12:44 PM
CountG CountG is offline  - Male

Ok Seaker.. Je stopt iig nooit met me te verbazen, das wel leuk

wat ik me afvraag: Wat wil je man?
Zij denkt dat je een player bent.. Dat ben je ook. Je kan er lang over praten, je kan er kort over praten, maar je bent een player. Je posts gaan over hbtje hier, hbtje daar en je neemt het allemaal niet serieus.
Gast.. perfect. Allemaal jouw ding. Kan alleen maar zeggen dat je dat goed doet.

Maar wat is hier nu het geval? Zij zegt dat je een player bent, dat ben je ook. Wat wil je nu dat ik voor antwoord ga geven? Een trucje of een methode om haar te laten denken dat je et niet bent? Ga toch weg.. Wat jij wil is jezelf goed te laten voelen, door die andere gast (nick) te overklassen. Daar wil ik je niet eens mee helpen, los van het feit dat ik het ook niet kan trouwens.

En tja, die msn post.. lekker geslijm, maar het ligt er ZO dik bovenop..dat ik me voor kan stellen dat dit alleen maar haar idee van jouw player-gehalte meer gestalte geeft.

Ze vind je een zelfingenome arrogante ijdeltuit.. Hey dat zal je dan ook wel zijn of je zal haar dat idee dan wel gegeven hebben..
Kijk, sommige mensen moeten aan hun innergame werken omdat het mietjes/wussies/AFC's zijn, jij bent duidelijk niet 1 van hun. Ik denk dat jij op een heel ander niveau naar jezelf moet kijken en aan jezelf moet gaan werken... maar daar zul je toch echt zelf achter moeten komen.
Je bent best een aardige kerel, maar ik heb soms echt mijn twijfels bij jou
Reply With Quote
  #4 (permalink)  
Old 10-28-2007, 02:25 PM
seaker's Avatar

Quote:
Wat jij wil is jezelf goed te laten voelen, door die andere gast (nick) te overklassen
countG. ik voel mezelf al hoger dan die andere kerel :P dat is de reden dat ik ook geen enkele vorm van amog gedaan heb in dat gesprek. want vergeleken met mij is hij ook shit. hij heeft alleen een voorsprong dat hij haar al een paar keer heeft gezien.

Quote:
Zij zegt dat je een player bent, dat ben je ook. Wat wil je nu dat ik voor antwoord ga geven? Een trucje of een methode om haar te laten denken dat je et niet bent? Ga toch weg..
Ik ben dan misschien een player, dat zijn we allemaal toch? waarom zit je anders op dit forum? herrinner je je de zin in "THE GAME" nog?
"Don't hate the PLAYER, hate THE GAME" we zijn allemaal players die het spelletje spelen met de dames.

als je echt eerlij kwas tegenover jezelf en tegenover je targets dan zou je geen routines gebruiken en je handhaven aan de goeie auwe: wees jezelf. tip :P al zou ik dat nooit doen dus.(A)

en ik zeg eerlijk, ik ben iets voor haar gaan voelen omdat het allemaal zown inspanning was. en ik best veel moeite heb gedaan voor haar. als ikdus wat met haar zou krijgen zou ik denk ik geen andere vrouwen meer gamen.

Quote:
Ze vind je een zelfingenome arrogante ijdeltuit.. Hey dat zal je dan ook wel zijn
Dat ben ik ook. wat haar dus meer de grond in boort want ze voelt zich niet goed genoeg voor mij, wat mij verbaasd want ik maak haar toch echt duidelijk dat ze speciaal voor mij is.

Quote:
Ik denk dat jij op een heel ander niveau naar jezelf moet kijken en aan jezelf moet gaan werken... maar daar zul je toch echt zelf achter moeten komen.
wat bedoel je hier precies mee?

Quote:
Je bent best een aardige kerel, maar ik heb soms echt mijn twijfels bij jou
Twijfels in welke zin? waarover, en waarom?

en als je me niet wilt helpen een goede player te zijn, help me dan de specifieke fouten uit mijn verhaal te vissen zodat ik daaraan kan werken..

ondanks als je inspanningen:P heel erg bedankt. en alvast voor de tips die misschien gaan komen :P.

#5 (permalink)  
Old 10-28-2007, 06:11 PM

Default Ideetje

Hey,

Wat we hier hebben is een soort van Last Minute Resistance; het is niet last-minute omdat je niet bijna ligt te seksen, maar toch; het zelfde gevoel alleen door haar geschiedenis is het al veeeeel eerder. Ze kan niet helpen dat ze zich aangetrokken voelt tot jou, maar is dus bang om nog meer pijn gedaan te worden nadat ze jou heeft "binnengelaten," in dit geval metaforisch gezien . dus wat zij denkt maakt niet uit; weetje nog: Meisjes zijn niet logisch, dus probeer haar niet haar spelletje te spelen! JIJ BENT DIE ANDERE GAST NIET, dus HET KOMT TOTAAL NIET EENS IN JE OP DAT JIJ ZO BENT. Ook niet om haar te laten zien dat je niet zo bent. Vanaf nu gewoon helemaal niet meer over die gast hebben. Als zij begint over hem dan doen alsof je het niet gehoord/gelezen hebt. Tot nu toe heeft dat zowiezo zo te zien niet veel uitgehaald...Je moet gewoon laten merken dat je van haar "houdt" (remember: Zij heeft iets uit je los gerukt, en je hebt gewoon het gevoel dat je haar moet beschermen, etc..)
Dit zou ik doen: (allemaal mystery, ik weet het, maar het werkt denk ik echt wel in jou geval) en pas het ook aan zodat het bij je past...
-Vertel het verhaal dat mystery verteld aan zijn gevallen:

Dat hij geen alcohol drinkt, maar voor z'n vrienden altijd lekker veel corona in z'n koelkast heeft staan. (Als jij wel alcohol drinkt, verzin dan wat anders wat wel bij jou past) Je hebt gewoon voor al de BELANGRIJKSTE personen in jou leven iets speciaals te eten en/of drinken in je koelkast. Maar je wil nu wel eens weten wat haar "speciale" eten/drinken is zodat je het kan voorbereiden.

Dit is ook goed:

Persoonlijk maak ik echt de beste Ijscappuccinos ter wereld (Mystery's versie is Granaatappel met honing en citroensap), en zoiets zou ik dus tegen haar zeggen: Dat ik
------"...maak voor mijn zusje als ze zich niet lekker voelt. Toen wij vroeger wat jonger waren, had ik dus de perfecte Ijscappucinos gemaakt; een voor mij en een voor mn zusje. Het duurt zeker 20 minuten ofzo want je moet de koffie-sterkte en vanillie-ijs verhouding precies goed hebben, maar het is het absoluud waard als je met de eerste slok de tranen van genot over je wangen voelt stromen...Anyways Ik had de mijne opgedronken en die voor haar in de koelkast laten staan. Ze kwam later die avond naar me toe en was super boos omdat ik haar Ijscappucino had opgedronken! En ik zei, Nee hoor hij staat gewoon achterin, en ik gaf toen haar ijscappucino toen ik hem helemaal van achterin er uit had gevist. Dat was de laatste keer dat we ooit met elkaar hadden gevochten, en sinds dien vertellen we elkaar dingen waar we het met bijna niemand anders over hebben; gewoon een supervertrouwende relatie...Waar ik met dit verhaal heen wil is dus dat ik weer eens wat Ijscappucino's heb gemaakt; maar ik zat vanochten aan je te denken en heb er nu ook een voor jou gemaakt...maar je moet hem wel zelf uit de koelkast vissen."-----

Zie je hoe er geen echte "DHV spikes" in zitten, maar meer "Liefde en Zorg voor mensen die belangrijk voor me zijn Spikes" in zitten. Het laat ook een gevoelige kant zien, en DAT MIST ZE JUIST! Een player heeft geen gevoel; ze wil dus VOELEN dat je om haar geeft (en niet doodgelult worden door Cliche bullshit) door verhaaltjes met ETEN.
Bloemen en Sieraden zijn dingen waar meisjes/vrouwen wel blij mee zijn (altijd leuk om kadotjes te krijgen toch), maar niet waarmee ze zich tot jou aangetrokken voelen...ETEN wel; dat zit er gewoon ingebrand voor duizenden jaren. Mannen gaven eten en bescherming, vrouwen deden als tegenprestatie de dingen die onze "ingebrande" emoties goed deden (en je weet wel wat die zijn).

NU begin in helemaal af te dwalen, want er komt zoveel in me op; maar het is 3 uur snachts, ben super moe, en mijn gramatica is verkloot, dus als mijn post onduidelijk is / of dat de verhaaltjes super saai lijken, dan licht dat aan mijn manier van typen, en niet aan hoe goed ze werken. Je weet denk ik wel wat ik bedoel; Doe gewoon of het LMR is en je er door heen moet werken.

JulioSS
Reply With Quote
  #6 (permalink)  
Old 10-28-2007, 07:17 PM

Default ho nog ff 1 ding

Je vraag bracht me aan het denken, heb dus ff de DVD bekeken, en dit is dus het idee: "You've hijacked my brain" Dat moet je aan haar laten weten... Ook: "You're not needy; you don't love her; you don't want to feel the need to protect her. But she's making you feel it anyways, and it's making you a little pissed off."

P.s. Je geeft dus jouw overlevingswaarde weg door aan haar te denken/je kan haar niet uit je hoofd krijgen, en je wilt haar wat eten geven (Ik weet dat het gek/bijna idioot klinkt), maar door al die modellen die je al hebt gehad en je hoge player gehalte kan je dat best wel doen.
Je moet wel "een beetje boos" zijn dat je "altijd aan haar denkt enzo", want anders raakt ze haar interesse kwijt, en dan ben je pas ECHT een player (Volgen mijn theorie vinden meisjes een jongen een player als hij meisjes HEEL erg goed kan inpaaien, maar er TOCH iets mis is (congruency...het is een beetje "nep,") Een SUPER PUA is nooit een 'player' maar juist een fantastische jongen waarvan er maar 1 van is in de hele wereld...en als ze hem (jou) kwijt raakt dan is ze de "ware" misgelopen.
Reply With Quote
  #7 (permalink)  
Old 10-30-2007, 07:02 AM
TheMechanic TheMechanic is offline  - Male

Seaker, dit is echt niet cool.

Je probeert haar te overtuigen dat je geen player bent zodat ze met je naar bed gaat? Dat is gewoon niet in orde.

Je kan dan wel zeggen, "we zijn allemaal players die het spelletje spelen met de dames" - maar dit meisje geeft duidelijk aan dat ze geen zin heeft in dat spelletje en liever voor een vaste relatie gaat. Dat moet je gewoon respecteren!

Voel je je nou echt zo op je pik getrapt dat je haar koste wat het kost wil veroveren? Ik dacht dat de eerste regel van pick up was dat je elke vrouw beter achterlaat dan je haar ontmoette......
Warnings: 1  |   Reply With Quote
  #8 (permalink)  
Old 10-30-2007, 08:44 AM
seaker's Avatar

Quote:
Originally Posted by Julioswordsizzle View Post
Hey,

Wat we hier hebben is een soort van Last Minute Resistance; het is niet last-minute omdat je niet bijna ligt te seksen, maar toch; het zelfde gevoel alleen door haar geschiedenis is het al veeeeel eerder. Ze kan niet helpen dat ze zich aangetrokken voelt tot jou, maar is dus bang om nog meer pijn gedaan te worden nadat ze jou heeft "binnengelaten," in dit geval metaforisch gezien . dus wat zij denkt maakt niet uit; weetje nog: Meisjes zijn niet logisch, dus probeer haar niet haar spelletje te spelen! JIJ BENT DIE ANDERE GAST NIET, dus HET KOMT TOTAAL NIET EENS IN JE OP DAT JIJ ZO BENT. Ook niet om haar te laten zien dat je niet zo bent. Vanaf nu gewoon helemaal niet meer over die gast hebben. Als zij begint over hem dan doen alsof je het niet gehoord/gelezen hebt. Tot nu toe heeft dat zowiezo zo te zien niet veel uitgehaald...Je moet gewoon laten merken dat je van haar "houdt" (remember: Zij heeft iets uit je los gerukt, en je hebt gewoon het gevoel dat je haar moet beschermen, etc..)
Dit zou ik doen: (allemaal mystery, ik weet het, maar het werkt denk ik echt wel in jou geval) en pas het ook aan zodat het bij je past...
-Vertel het verhaal dat mystery verteld aan zijn gevallen:

Dat hij geen alcohol drinkt, maar voor z'n vrienden altijd lekker veel corona in z'n koelkast heeft staan. (Als jij wel alcohol drinkt, verzin dan wat anders wat wel bij jou past) Je hebt gewoon voor al de BELANGRIJKSTE personen in jou leven iets speciaals te eten en/of drinken in je koelkast. Maar je wil nu wel eens weten wat haar "speciale" eten/drinken is zodat je het kan voorbereiden.

Dit is ook goed:

Persoonlijk maak ik echt de beste Ijscappuccinos ter wereld (Mystery's versie is Granaatappel met honing en citroensap), en zoiets zou ik dus tegen haar zeggen: Dat ik
------"...maak voor mijn zusje als ze zich niet lekker voelt. Toen wij vroeger wat jonger waren, had ik dus de perfecte Ijscappucinos gemaakt; een voor mij en een voor mn zusje. Het duurt zeker 20 minuten ofzo want je moet de koffie-sterkte en vanillie-ijs verhouding precies goed hebben, maar het is het absoluud waard als je met de eerste slok de tranen van genot over je wangen voelt stromen...Anyways Ik had de mijne opgedronken en die voor haar in de koelkast laten staan. Ze kwam later die avond naar me toe en was super boos omdat ik haar Ijscappucino had opgedronken! En ik zei, Nee hoor hij staat gewoon achterin, en ik gaf toen haar ijscappucino toen ik hem helemaal van achterin er uit had gevist. Dat was de laatste keer dat we ooit met elkaar hadden gevochten, en sinds dien vertellen we elkaar dingen waar we het met bijna niemand anders over hebben; gewoon een supervertrouwende relatie...Waar ik met dit verhaal heen wil is dus dat ik weer eens wat Ijscappucino's heb gemaakt; maar ik zat vanochten aan je te denken en heb er nu ook een voor jou gemaakt...maar je moet hem wel zelf uit de koelkast vissen."-----

Zie je hoe er geen echte "DHV spikes" in zitten, maar meer "Liefde en Zorg voor mensen die belangrijk voor me zijn Spikes" in zitten. Het laat ook een gevoelige kant zien, en DAT MIST ZE JUIST! Een player heeft geen gevoel; ze wil dus VOELEN dat je om haar geeft (en niet doodgelult worden door Cliche bullshit) door verhaaltjes met ETEN.
Bloemen en Sieraden zijn dingen waar meisjes/vrouwen wel blij mee zijn (altijd leuk om kadotjes te krijgen toch), maar niet waarmee ze zich tot jou aangetrokken voelen...ETEN wel; dat zit er gewoon ingebrand voor duizenden jaren. Mannen gaven eten en bescherming, vrouwen deden als tegenprestatie de dingen die onze "ingebrande" emoties goed deden (en je weet wel wat die zijn).

NU begin in helemaal af te dwalen, want er komt zoveel in me op; maar het is 3 uur snachts, ben super moe, en mijn gramatica is verkloot, dus als mijn post onduidelijk is / of dat de verhaaltjes super saai lijken, dan licht dat aan mijn manier van typen, en niet aan hoe goed ze werken. Je weet denk ik wel wat ik bedoel; Doe gewoon of het LMR is en je er door heen moet werken.

JulioSS

auwe die dingen heb ik al gebruikt man :$

maar toch bedankt (K)

die vertelde mystery ergens op t laatst in the annihilation method.
maarja dit stukje was wel handig dankjewel je bent een schat :P

Quote:
ik ben nu dus ook wat liever en sentimenteler aan het doen, eens kijken hoe dit uitpakt :P

#9 (permalink)  
Old 10-30-2007, 08:47 AM
seaker's Avatar

Quote:
Originally Posted by TheMechanic View Post
Seaker, dit is echt niet cool.

Je probeert haar te overtuigen dat je geen player bent zodat ze met je naar bed gaat? Dat is gewoon niet in orde.

Je kan dan wel zeggen, "we zijn allemaal players die het spelletje spelen met de dames" - maar dit meisje geeft duidelijk aan dat ze geen zin heeft in dat spelletje en liever voor een vaste relatie gaat. Dat moet je gewoon respecteren!

Voel je je nou echt zo op je pik getrapt dat je haar koste wat het kost wil veroveren? Ik dacht dat de eerste regel van pick up was dat je elke vrouw beter achterlaat dan je haar ontmoette......
ik wil ook een serieuze relatie met haar, dat vind ik juist zo byzonder aan haar. ik wil een meisje waar ik echt heel lang bij blijf. puur om mijn naam te zuiveren tegenover de rest van de meisjes dat ik geen player ben.
en k geef toch wel gedeeltelijk om dr. :$ :P k heb soort van 12-itis :P want ben met nog paar bezig :P

#10 (permalink)  
Old 10-30-2007, 09:21 AM
TheMechanic TheMechanic is offline  - Male

Waarom voel je überhaupt de behoefte om te doen alsof je geen player bent!? Je bent er toch één?

Heb gewoon de ballen om eerlijk uit te komen voor wat je wil; niemand verwacht van je dat je monogaam bent - tenzij je zelf dat idee geeft aan meisjes.
Warnings: 1  |   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules