Seaker, ik ben het ECHT volslagen met je oneens...supergrappig natuurlijk, maar ik weet ook wel hoe het komt, daar kom ik zo op.
Ten eerste:
Er is niet 1 gebied in nederland waar de vrouwen echt aantrekkelijker zijn.
Ten tweede:
De meeste vrouwen in nederland lijken qua fysiek op elkaar, als je het gemiddelde neemt. Ze hebben over het algemeen een behoorlijk "stevig figuur" en het knappe hoofdjes gemiddelde ligt hoog t.o.v. veel andere landen.
Ten derde:
Belgie scheelt qua fysiek en etniciteit niet veel van nederland. Ik kan me niet voorstellen dat daar echt veel meer knappere vrouwen zijn. Ik ben vaak in belgie geweest, en heb ze niet echt als knapper ervaren.. Integendeel.
Ten vierde:
Het hangt er gewoon vanaf hoe je het treft! Bij mijn studentenvereniging zitten amper knappe vrouwen, zijn er dan geen knappe studentes? Nope. Ze zitten alleen bij een andere studentenvereniging.
Ten vijfde:
Welk gebied vermijden en welk niet? De karakters verschillen wel in nederland. Het oosten is over het algemeen liever.
Het westen over het algemeen harder.
Het noorden wat stugger.
Het zuiden wat meer feesterig en gevarieerd.
Dan heb je ook nog per groep (studentes, net aant werk, eind middelbare school, geen hogere opleiding etc) ook verschillende overeenkomstige karaktereigenschappen.
Wat jij zegt seaker, ik kom er nu op terug, is eigenlijk deels wel waar, maar niet helemaal juist geformuleerd. Wat jij doet heet een "overhaaste generalisatie".. Net als zeggen "Alle marrokanen steken autos in de fik " volslagen onzin is en gebaseerd op het groepje in slotervaart die het wel doen, is het ook onzin om te zeggen dat je noordholland maar moet vermijden omdat daar vrouwen lopen "die vol van zichzelf zijn". Die zijn er zeker, en misschien ook wel iets meer als andere gebieden, maar om het nou te mijden.
Het hangt er gewoon volledig vanaf waar je zoekt en op welke manier je zoekt.Je kan bijvoorbeeld aan het uiterlijk vaak al zien hoe een meisje in elkaar zou kunnen zitten. Nooit daar vanuit gaan, maar neem het mee in je benadering, in je kalibratie. Dan heb je vast een beginnetje.
Om deze reden is het ook zo verschrikkelijk belangrijk vooroordelen (overhaaste generalisaties) niet te hard te stellen, maar tegelijkertijd WEL goed te zijn in cold reading en psychologische analyses van vrouwen.
Lange post weer, ik hoop dat me punt duidelijk is
PS: 1 overhaaste generalisatie waar ik me wel aan wil wagen.. In het "oostblok" hebben de vrouwen een verschrikkelijk lekker lijf...bijna allemaal modellen daar! Maargoed, overhaaste generalisaties maak je obv je smaak, dus dit is echt iets persoonlijks. Hou je van negerinnen, dan moet je naar suriname, hou je van latinas, moet je naar zuid amerika etc etc

Ik hou van de oostblok types. Lange benen, ronde kontjes, lang stijl haar en vaak lief.