The Attraction Forums

Go Back   The Attraction Forums > Our Community > Seduction in Other Languages > Nederlands

Sponsors

Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
  #1 (permalink)  
Old 10-25-2007, 11:42 PM
PUAneo's Avatar
PUAneo PUAneo is offline  - Male

Default Hulp nodig bij vinden van sets met jongere hb's

Hee gasten,

Weet iemand misschien een goede stad of een goede plek in een stad waar meer jongere meiden uitgaan? Ik ben 17, sarge veel in Utrecht, maar vind het beetje raar om vrouwen van 25 of ouder te gamen het gaat natuurlijk om het bouwen van een skillset maar toch
Ik weet dat Hilversum een goede plek is, maar ik wil het daar liever niet gaan oefenen want ik zit op school in Hilversum
Dus weten jullie goede plekken rondom Utrecht, vertel het me

Ciao,
Valentine

#2 (permalink)  
Old 10-26-2007, 03:00 AM
CountG CountG is offline  - Male

Paar punten.

Als ze er goed uitziet (niet als een oud lijk) kan je iedereen gamen en sargen. SARGE iedereen. Game altijd...! -> gekalibreerd op de situatie.

Goede plek? Moet je zelf uitzoeken. Doe niet alles alleen. Zorg voor een sociale cirkel die jou ook eens meenemen en dingen weten. Dit soort informatie moet in principe niet van ons komen, maar van je sociale cirkel.

Ik twijfel aan de grote van je sociale cirkel. Hoeveel mensen ken jij die je kan bellen waarmee je uit kan gaan? 50? 100? 10? 5? Ik zou zeggen dat et min. rond de 50 moet liggen. Bij mij ligt et rond de 150. Bouw hieraan!

In utrecht? Lekker wijfen vind je in de Filemon en Storm. Ik ben er paar keer geweest en was elke keer wel raak.
Reply With Quote
  #3 (permalink)  
Old 10-26-2007, 06:29 AM
seaker's Avatar
seaker seaker is offline  - Male

arnhem zijn ook wel babes.. anders moet je richting belgie gaan, die chicks daar zijn heet joh :O

noord holland zou ik mijden, de dames daar zijn allemaal vol van zichzelf en denke dat ze carmen electra zijn terwijl het lelijke poederdozen zijn met stijl gejat uit de girlz :P

op rotterdam na dan, daar zijn wel lekkere chicks.

Play the Game, never let the Game play you.. ]- tupac shakur
Warnings: 2  |   Reply With Quote
  #4 (permalink)  
Old 10-26-2007, 06:51 AM
CountG CountG is offline  - Male

Seaker, ik ben het ECHT volslagen met je oneens...supergrappig natuurlijk, maar ik weet ook wel hoe het komt, daar kom ik zo op.

Ten eerste:
Er is niet 1 gebied in nederland waar de vrouwen echt aantrekkelijker zijn.

Ten tweede:
De meeste vrouwen in nederland lijken qua fysiek op elkaar, als je het gemiddelde neemt. Ze hebben over het algemeen een behoorlijk "stevig figuur" en het knappe hoofdjes gemiddelde ligt hoog t.o.v. veel andere landen.

Ten derde:
Belgie scheelt qua fysiek en etniciteit niet veel van nederland. Ik kan me niet voorstellen dat daar echt veel meer knappere vrouwen zijn. Ik ben vaak in belgie geweest, en heb ze niet echt als knapper ervaren.. Integendeel.

Ten vierde:
Het hangt er gewoon vanaf hoe je het treft! Bij mijn studentenvereniging zitten amper knappe vrouwen, zijn er dan geen knappe studentes? Nope. Ze zitten alleen bij een andere studentenvereniging.

Ten vijfde:
Welk gebied vermijden en welk niet? De karakters verschillen wel in nederland. Het oosten is over het algemeen liever.
Het westen over het algemeen harder.
Het noorden wat stugger.
Het zuiden wat meer feesterig en gevarieerd.
Dan heb je ook nog per groep (studentes, net aant werk, eind middelbare school, geen hogere opleiding etc) ook verschillende overeenkomstige karaktereigenschappen.

Wat jij zegt seaker, ik kom er nu op terug, is eigenlijk deels wel waar, maar niet helemaal juist geformuleerd. Wat jij doet heet een "overhaaste generalisatie".. Net als zeggen "Alle marrokanen steken autos in de fik " volslagen onzin is en gebaseerd op het groepje in slotervaart die het wel doen, is het ook onzin om te zeggen dat je noordholland maar moet vermijden omdat daar vrouwen lopen "die vol van zichzelf zijn". Die zijn er zeker, en misschien ook wel iets meer als andere gebieden, maar om het nou te mijden.

Het hangt er gewoon volledig vanaf waar je zoekt en op welke manier je zoekt.Je kan bijvoorbeeld aan het uiterlijk vaak al zien hoe een meisje in elkaar zou kunnen zitten. Nooit daar vanuit gaan, maar neem het mee in je benadering, in je kalibratie. Dan heb je vast een beginnetje.
Om deze reden is het ook zo verschrikkelijk belangrijk vooroordelen (overhaaste generalisaties) niet te hard te stellen, maar tegelijkertijd WEL goed te zijn in cold reading en psychologische analyses van vrouwen.

Lange post weer, ik hoop dat me punt duidelijk is

PS: 1 overhaaste generalisatie waar ik me wel aan wil wagen.. In het "oostblok" hebben de vrouwen een verschrikkelijk lekker lijf...bijna allemaal modellen daar! Maargoed, overhaaste generalisaties maak je obv je smaak, dus dit is echt iets persoonlijks. Hou je van negerinnen, dan moet je naar suriname, hou je van latinas, moet je naar zuid amerika etc etc Ik hou van de oostblok types. Lange benen, ronde kontjes, lang stijl haar en vaak lief.
Reply With Quote
  #5 (permalink)  
Old 10-26-2007, 08:21 AM
seaker's Avatar
seaker seaker is offline  - Male

Quote:
Originally Posted by CountG View Post
Seaker, ik ben het ECHT volslagen met je oneens...supergrappig natuurlijk, maar ik weet ook wel hoe het komt, daar kom ik zo op.

Ten eerste:
Er is niet 1 gebied in nederland waar de vrouwen echt aantrekkelijker zijn.

Ten tweede:
De meeste vrouwen in nederland lijken qua fysiek op elkaar, als je het gemiddelde neemt. Ze hebben over het algemeen een behoorlijk "stevig figuur" en het knappe hoofdjes gemiddelde ligt hoog t.o.v. veel andere landen.

Ten derde:
Belgie scheelt qua fysiek en etniciteit niet veel van nederland. Ik kan me niet voorstellen dat daar echt veel meer knappere vrouwen zijn. Ik ben vaak in belgie geweest, en heb ze niet echt als knapper ervaren.. Integendeel.

Ten vierde:
Het hangt er gewoon vanaf hoe je het treft! Bij mijn studentenvereniging zitten amper knappe vrouwen, zijn er dan geen knappe studentes? Nope. Ze zitten alleen bij een andere studentenvereniging.

Ten vijfde:
Welk gebied vermijden en welk niet? De karakters verschillen wel in nederland. Het oosten is over het algemeen liever.
Het westen over het algemeen harder.
Het noorden wat stugger.
Het zuiden wat meer feesterig en gevarieerd.
Dan heb je ook nog per groep (studentes, net aant werk, eind middelbare school, geen hogere opleiding etc) ook verschillende overeenkomstige karaktereigenschappen.

Wat jij zegt seaker, ik kom er nu op terug, is eigenlijk deels wel waar, maar niet helemaal juist geformuleerd. Wat jij doet heet een "overhaaste generalisatie".. Net als zeggen "Alle marrokanen steken autos in de fik " volslagen onzin is en gebaseerd op het groepje in slotervaart die het wel doen, is het ook onzin om te zeggen dat je noordholland maar moet vermijden omdat daar vrouwen lopen "die vol van zichzelf zijn". Die zijn er zeker, en misschien ook wel iets meer als andere gebieden, maar om het nou te mijden.

Het hangt er gewoon volledig vanaf waar je zoekt en op welke manier je zoekt.Je kan bijvoorbeeld aan het uiterlijk vaak al zien hoe een meisje in elkaar zou kunnen zitten. Nooit daar vanuit gaan, maar neem het mee in je benadering, in je kalibratie. Dan heb je vast een beginnetje.
Om deze reden is het ook zo verschrikkelijk belangrijk vooroordelen (overhaaste generalisaties) niet te hard te stellen, maar tegelijkertijd WEL goed te zijn in cold reading en psychologische analyses van vrouwen.

Lange post weer, ik hoop dat me punt duidelijk is

PS: 1 overhaaste generalisatie waar ik me wel aan wil wagen.. In het "oostblok" hebben de vrouwen een verschrikkelijk lekker lijf...bijna allemaal modellen daar! Maargoed, overhaaste generalisaties maak je obv je smaak, dus dit is echt iets persoonlijks. Hou je van negerinnen, dan moet je naar suriname, hou je van latinas, moet je naar zuid amerika etc etc Ik hou van de oostblok types. Lange benen, ronde kontjes, lang stijl haar en vaak lief.
damn zelfde smaak :P

Play the Game, never let the Game play you.. ]- tupac shakur
Warnings: 2  |   Reply With Quote
  #6 (permalink)  
Old 10-27-2007, 08:07 AM
Scherzando Scherzando is offline  - Male

Als je ooit in Rotterdam bent

Hollywood music hall.

Leef je uit op de kleintjes.
  #7 (permalink)  
Old 10-27-2007, 11:43 AM
PUAneo's Avatar
PUAneo PUAneo is offline  - Male

Thanx mensen voor de reacties Ik ben ook zeker veel bezig met mijn sociale cirkel uit te brengen, dat hoort natuurlijk bij het hele pua gebeuren, maarjah ik zal wel sets gamen ook al zijn ze een stuk ouder, maar het liefst game ik de wat jongere sets.

Ciao,
Valentine
  #8 (permalink)  
Old 11-02-2007, 06:45 AM
aboe aboe is offline  - Male

Wink

Quote:
Originally Posted by Scherzando View Post
Als je ooit in Rotterdam bent

Hollywood music hall.

Leef je uit op de kleintjes.
ook wel snollywood genoemd
ga naar de hoofd zaal en er zal een podium zijn dat constant omhoog omlaag en roteerd zijn
hier staan de attention whores op en hebben meestal veel alcohol op
dus
leef je uit op deze easy targets maar pas wel op ze zijn meestal jong daar
Reply With Quote
  #9 (permalink)  
Old 11-02-2007, 06:47 AM
Terrance's Avatar
Terrance Terrance is offline  - Male

En het gemiddelde IQ ligt er rond de 40.
Reply With Quote
  #10 (permalink)  
Old 11-02-2007, 06:48 AM
aboe aboe is offline  - Male

hmmmmm blondjes
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules