The Attraction Forums - Free Pickup and Dating Advice

Go Back   The Attraction Forums - Free Pickup and Dating Advice > Our Community > Seduction in Other Languages > Nederlands

Sponsors

Discuss Pua group maken at the Nederlands within the The Attraction Forums - Free Pickup and Dating Advice; Heya,,, Beginnende en gevorderde Pua's out there. Ik onder de naam van : Clubsound, wil ...
Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 07-13-2008, 04:43 PM
clubsound clubsound is offline  - Male

Default Pua group maken

Heya,,,

Beginnende en gevorderde Pua's out there.
Ik onder de naam van : Clubsound, wil graag een groep starten van mensen die uitgaan in de omgeving van Utrecht en eventueel Gelderland.
Op dit moment ga ik zelf het meeste uit in Utrecht, dus ben opzoek naar mensen die ook in deze mooie studenten stad uitgaan om daarmee een groep te starten, zelf ben ik niet helemaal een beginner maar ook niet een meester in pua'schap, het lijkt mij daarom tof om met andere mensen samen te werken om zo beter te worden in onze skills en ook om meer ervaringen te kunnen delen met anderen.

Er zijn vast veel meer mensen daar buiten die ook graag een groep willen starten maar die misschien totaal ergens anders wonen en uit gaan, ook jullie mogen erbij horen want via internet kunnen we altijd onze ervaringen uit wisselen.

Ik weet in ieder geval wel dat samen werken met andere mensen je kansen veel meer vergroot, in je eentje uit gaan op ze tijd is opzich geen probleem, maar ik weet zeker dat we er meer baat bij hebben als we samen werken met andere die de zelfde interesses hebben en dat is precies wat ik dus ook zoek ;-) mensen met de zelfde interesse en doelstelling hierin, om sociaal beter te worden maar ook om meer keuze en vrijheid te hebben met vrouwen.

Heb je interesse leave a message ;-)

Greetz,
Clubsound
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote

Old 07-23-2008, 10:57 AM
magicarthur magicarthur is offline  - Male

Yo,

kzat net te denken hoe relaxt het zou zijn als ik een paar maten had om mee te sargen. Zelf ben ik een beginner met veel theoretische kennis, wonend in Utrecht.

Je doelstellingen zijn ongeveer gelijk aan die van mij. Uiteindelijk wil ik de vaardigheid bezitten om iedere vrouw, die ik los zie lopen, te kunnen versieren. Momenteel last van AA though

Kga nu de veldmissie van de stylelife challenge dag 7 maar even doen

Groeten,

Art
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Old 07-26-2008, 07:06 AM

hey,

Interessant dat ken ik nog niet.. Waar ga jij meestal stappen in utrecht ?

Misschien kunnen we dan namelijk eens samen gaan werken erin

Greetz,
Clubsound
Reply With Quote
Old 07-26-2008, 03:16 PM
Moxica Moxica is offline  - Male

Quote:
Originally Posted by magicarthur View Post
Yo,

Je doelstellingen zijn ongeveer gelijk aan die van mij. Uiteindelijk wil ik de vaardigheid bezitten om iedere vrouw, die ik los zie lopen, te kunnen versieren. Momenteel last van AA though
dat is de doelstelling van iedere pua toch?

ik woon in rotterdam en heb ook wel aardig interesse in het 'sargen'. ik ben nog nooit echt goed uitgegaan in utrecht. lijkt me wel een leuke stad. dus als julli nog company nodig hebben zeg het me.
Reply With Quote
Old 07-26-2008, 05:24 PM
magicarthur magicarthur is offline  - Male

De meer zielen de meer vreugde, lijkt me

Quote:
Originally Posted by clubsound View Post
Waar ga jij meestal stappen in utrecht ?
Vroegah ging ik 1x per week naar mn studentenvereniging. Dat lijkt me geen geschikte plaats om op reguliere basis te sargen. We moeten maar eens op verkenningstocht gaan
Reply With Quote
Old 07-29-2008, 12:35 PM
De Speler De Speler is offline  - Male

Woon vlakbij Utrecht,Laat maar weten wanneer we los gaan.
Reply With Quote
Old 07-31-2008, 05:43 AM

volgende week donderdag nacht en vrijdag nacht ben ik zover het er nu voor staat wel uit in Utrecht, dan voornamelijk in, Donderdag: Tivoli de Helling en Vrijdag Tivoli OG, maar dat is omdat het summer darkness er dan is , een feest waar ik zelf wel bij wil zijn , dus of ik dan echt erop uit ben om dan te gamen dat zie ik dan wel.. ik weet niet of jullie die plekken kennen, en zoja of jullie ... HEEEL TOEVALLIG er ook zijn ?
Als ik met meerdere mensen zou zijn die ook wel willen gamen zou het er vanzelf wel van komen denk ik zo, ik ga sowieso met een andere maat en jah die weeet zoals wel vaker het geval is, niks van het hele pua gebeuren af..

Btw, clubs of kroegen, waar gamen jullie zowel als je uit bent in utrecht ? ik zelf ben namelijk vrijwel altijd in CLubs. Dat komt ook omdat ik gewoon nooit de tijd heb genomen om is in een kroeg te hangen, ik vind het in eerste instantie ook nogal saai in een kroeg, dus mijn vraag is, waar zitten jullie grotendeels: CLubs of Kroegen ?
Reply With Quote
Old 07-31-2008, 10:29 AM
De Speler De Speler is offline  - Male

@ clubsound: ik kan alleen in het weekend dus kan er niet bij zijn man.Een goede stad om het spel te spelen is Breda,Veel hang/dans barren ideaal om haar van de dansvloer af te plukken en op een bank neer te zetten.
Reply With Quote
Old 08-01-2008, 02:24 AM
Chupa Chops Chupa Chops is offline  - Male

Quote:
Originally Posted by magicarthur View Post
Yo,

Momenteel last van AA though

Art
Hey vriend, ergens anders kwam ik ook iemand tegen die last van AA had, hieronder volgt wat ik geantwoord heb. had echter geen zin om t te vertalen, srry.

hey bro,
i had kind of the same problem, i used to be afraid of the approache as well and it got me really pissed. so figured that i should challenge myself. so set my self a target: whitin one week i had to approach at least 50 sets in order to get over my fear.
at first i didnt do very well, but i was willing to crash and burn as often as it toke in order to lose my fear. by the end of day two i lost count, i believe that by the end of the week i opened about 80 or 90 sets, with great results. set after set my confidence grew, and each set provided info that could be used on the next one. after four days routines became unnescessary and i made stuff up whitin a few secondes (i simply focused on the setting, the close people wore, stuff like that).

so, i think you should be willing to learn, but also be prepaired to crash and burn(each and every time).
hope this might help some

Nou ja ik hoop dat je er iets aan hebt, let me know en succes

Chupa Chops
Edit/Delete Message

"That's what life is, you get the wind knocked out of you, time after time, but you just won't quit because you don't want to stop playing the game!"
Time After Time - Tocadisco
Reply With Quote
Old 08-01-2008, 02:27 AM
Chupa Chops Chupa Chops is offline  - Male

Quote:
Originally Posted by Moxica View Post
dat is de doelstelling van iedere pua toch?

ik woon in rotterdam en heb ook wel aardig interesse in het 'sargen'. ik ben nog nooit echt goed uitgegaan in utrecht. lijkt me wel een leuke stad. dus als julli nog company nodig hebben zeg het me.
Ik ben nog nooit egt in Rotterdam uitgeweest, hoe is the scene daar? kun je er een btje sargen? ik studeer er wel maar voel me altijd geintimideert door de grote van die stad en ik hoor alleen maar dat er veel gevochten wordt en dat de tenten maar zozo zijn. is dat zo ofnie?

laterz

Chupa Chops

"That's what life is, you get the wind knocked out of you, time after time, but you just won't quit because you don't want to stop playing the game!"
Time After Time - Tocadisco
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules