PDA

View Full Version : Tips

kenpachi
06-08-2007, 12:35 PM
Jongens en meisjes,

vond het een beetje saai op dit forum, vandaar dat ik zelf maar begin met wat dingen die mij erg hebben geholpen met me game.

Hopelijk reageren jullie ook met tips die voor jou belangrijk waren.

Laat ik beginnen met de 2 dingen die mij persoonlijk veel hebben geholpen.

- Het omgaan met mensen die van zichzelf al grote alpha males zijn.

Dit is iets dat voor mij erg belangrijk is geweest. "natural's" zij zijn degene die mij het meeste geleerd hebben. Dan heb ik het echt over extreem goede alpha males, mensen die heel erg sterk in hun schoenen staan, die abnormaal veel aandacht krijgen van meisjes en alles voor elkaar zien te krijgen.

Ik begon met vooral te letten op bodylanguage (kleine dingen zoals oogcontact hoe zij die verbreken, en hoe zij met hun benen zitten, armen), en hun intonatie en de combinatie hiervan.

Later gingen ik veel meer letten op hoe zij in het leven staan. Het zijn mensen met een sterke frame, die je niet zomaar kan overnemen. Ze laten niet over zich heen lopen en ze weten precies wat ze willen.

Als jij weet wat je wilt in het leven en dan heb ik het niet alleen over meisjes versieren. Dan zul je gek genoeg merken dat mensen sneller tot je aangetrokken voelen, op een of andere manier merken mensen sneller dat je tijd kostbaarder is. Je komt ook wat echter over en ik zelf gebruik dit ook bij comfort building met ene meisje. Als ik ver genoeg ben hier, vertel ik gewoon wat ik wil en vaak willen zij dat dan ook.

- Zoek een wing die beter dan je is.

Voor mij persoonlijk is het hebben van een wing een must, het is iemand die met je mee gaat en je feedback kan geven en waarvan je kan leren. Het maakt het zoveel leuker, als je dingen van elkaar kan uitproberen of als je iemand hebt die je kan motiveren als het eventjes fout gaat.

Dit was het dan even verlopig, ik ben aan het kijken of deze thread gewaardeerd zal worden en misschien dat ik later dan met meer kom.

Iknow
06-10-2007, 01:56 PM
klinkt aan de ene kant vreselijk logisch en toch interessant en herkenbaar.
Ben benieuwd naar wat je is opgevallen, want ik probeer ook zoveel mogelijk info te lezen bij iedereen. (ik poker ook, dus das mooi megenomen)

De stap is nu eigenlijk niet 'wat ze doen' maar 'hoe ze het doen'.
En zij doen het ws onbewust. De truc is om het bewust te doen en er beter in te worden.