PDA

View Full Version : ||||||||||||||

Chriz
07-11-2006, 09:37 AM
Hello everyone,
Weet iemand toevallig hoe je op het Nederlandse gedeelte
van |||||||||||||| komt. Het Engelse gedeelte heb ik al toegang toe.
Ik heb daar de regels gelezen, maar het is me totaal niet duidelijk wanneer je tot dit gedeelte toegelaten wordt.
Wat nog het meest vreemde is dat er in de rules staat dat je de moderators kan mailen als je een probleem hebt, maar de mogelijkheid om te mailen hebben ze uitgeschakeld. Bedoel zie ik dan iets over het hoofd ofzo.
Alvast bedankt !
Greetz

logicated
07-11-2006, 01:30 PM
hoi,
Ik heb me ook lange tijd geleden registreert op ||||||||||||||.
Ik heb tot dezelfde gedeeltes toegang als jij, maar reken er maar niet op dat je verder komt hoor.
Ik heb ook al gemaild naar de administrator maar dat helpt ook niet.
Je moet er niet op hopen om toegelaten te worden hoor, die hoop heb ik ook al lang opgegeven...
Greetz

BSUR
07-12-2006, 01:42 AM
Eh, gewoon ff met Stripped praten hier op 't forum. Hij's daar admin.

Chriz
07-12-2006, 12:52 PM
Thanx,
Nou Stripped mocht je dit lezen dan zou ik graag wat meer info willen
over de regels.

chiefofficer
07-15-2006, 11:13 AM
De vragenlijst invullen
en actief zijn op het Engelse gedeelte
Is dat nou zo moeilijk? ;)

Chriz
07-15-2006, 11:48 PM
Je hebt wel humor !
De vragenlijst invullen en actief zijn op het Engelse gedeelte !
Op het forum van Mystery deze dus kan ik gewoon meteen overal bij.
En op |||||||||||||| moet ik eerst van alles in het Engels posten om
bij het Nederlandse gedeelte te komen.

logicated
07-16-2006, 03:45 AM
@Chriz, dat noemen ze gewoon bezigheids therapie :D
mja ik kan het begrijpen dat ze op die manier willen tegen gaan dat er gebruikers komen die maar 2 keer inloggen, en daarna nooit meer iets van zich laten horen ofzo..
Maar Engels schrijven is niet voor iedereen even makkelijk, dus zou het beter zijn voor een directe (of beperkte) toegang tot het nederlandse forum te geven, het heet niet voor niets DUTCH seduction....
Greetz

chiefofficer
07-16-2006, 06:54 AM
Ik meen me te herinneren dat Stripped een keer heeft gezegd dat je ook gewoon in het Nederlands mag posten op het international board. :)

Chriz
07-17-2006, 10:22 AM
My understanding of the English language is not perfect, but most of the
people I talked to in the States and Australia good understand me quite well. I was not planning to post messages in our native language in the international section of ||||||||||||||. Emphasis on Dutch here !
Nee ik wil gewoon in het Nederlands posten in het Nederlandse gedeelte van ||||||||||||||. Bezigheidstherapie kun je het noemen ja. Ik heb zelf forums opgezet, ben moderator en er zijn wel betere manieren om met inactieve leden om te gaan.
Bedoel kijk maar naar dit forum. Het enige waar je niet bij kunt is de lounge.

stRiPPed
08-05-2006, 05:02 AM
LOL. Is het bijna Halloween hier? Ik zie dat de trollen erg actief zijn.
:D
Er zijn plekken op ||||||||||||||.com voor Nederlands en Engels waar (bijna) iedereen bij mag.
http://||||||||||||||.com/faq.php?langid=3

ThemanofSteel
09-24-2006, 06:37 AM
Ik heb me ook tijdje geleden registreert op ||||||||||||||.
Ik heb ook maar beperkte toegang, na 2 maanden lidmaatschap is er een vragenlijst naar mij toegezonden. Maar omdat ik een vraag die niet van toepassing was heb overgeslagen ben ik gebanned. Volgens de webmaster had ik de lijst niet serieus ingevuld. Uiteindelijk terug gemailt met het ontbrekende antwoord, maar het mocht niet meer baten.
Rare community, vreemde eisen, en zoook niet heel erg veel activiteit op het forum waar je wel bij kunt. Jammer dat zon grote community afhankelijk een van een klein groepje personen.

stRiPPed
10-03-2006, 01:42 PM
Maar omdat ik een vraag die niet van toepassing was heb overgeslagen ben ik gebanned. Volgens de webmaster had ik de lijst niet serieus ingevuld. Uiteindelijk terug gemailt met het ontbrekende antwoord, maar het mocht niet meer baten.
Onzin. Er zijn een heleboel trollen hier tegenwoordig.
Het proces is bedoeld om een zo hoog mogelijk signal-to-noise ratio te garanderen. Als jullie moe worden van de laag niveau hier, kom kijken.